Direktlänk till inlägg 1 februari 2012

morgon irritation och stora gäspningar

Av Tibblan - 1 februari 2012 07:42

jaa det är just så min morgon började , YAY !

idag har jag en dotter som nu är 8 år gammal som vaknade och drog benen efter sig när hon klev upp ur sängen , vanliget vis är hon en väldigt pigg tös och går helst upp innan klockan ringer , men idag är inte en sån dag , gick in på hennes rum 07.20 då ligger hon kvar i sängen o vrider på sig ,

-"mm mamma jag är vaken "

men 5 minuter senare har hon fortfarande inte gått ur sängen . så har hon hållt på nu på mogronen , trött seg och slö .

Kan iof ha att göra med oxå att hon känner av att ja vaknade o var lite irriterad och därför så gör hon så mot mig ? vet inte men kan vara hennes sätt att hantera min irritation ?

men nu har hon iaf kilat i väg till skolan med packad gympakläder o det hon skulle ha med sig ,

Så även om hon är seg på morgonen så får hon iaf med sig alla sina saker , hon gnäller inte när hon ska till skolan , hon är väldigt lätt att hantera på det sättet , för hon tycker fortfarande om att gå till skolan, vilket man till allt pris uppmuntrar ,



Men nu över till nått annat , Mitt andra barn som nu ligger o har hallaballo i min mage , trycker på revben och rullar runt o vad hon nu håller på med , får mig att må illa fortfarande o ja har endå kommit i vecka 19 , men det har inte gått över ännu , Men sen har man hört vissa som har spytt o mått illa hela graviditeten , vilket jag helst vill slippa men tyvärr så styr jag inte över det , men tänk om ?

Själv ska jag nu vila mina ögon i soffan och försöka inte spy ! Men lycka till till mig haha .

Ha en toppen morogon alla andra

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tibblan - 7 november 2012 15:18

Jaa de kan man säga , de var typ 8 månader sen eller nått , så sjukt duktig är jag på att blogga , hahaha har ju hänt lite saker sen dess ,, en liten bebis har kommit till världen och är 4 månader hennes tänder har börjat ploppa fram ,och hon växer...

Av Tibblan - 27 februari 2012 21:30


Joo nu så var det ett tag sen igen ja skev här , shit vad dålig man är på att uppdatera , men testar och gör ett försök , Vad händer i våra liv !? en hel del , varit och gjort ett ultraljud till och ska tillbaka igen den 12 mars och göra ett till ....

Av Tibblan - 6 februari 2012 17:02


Så i morgon blir det en till ultra ljud , det är det 3dje ultraljudet vi gör , Har varit en resa i sig detta med alla ultraljuden och tester , Men tur är väl det . för då kan dom ha koll på vad som händer och vi oxå för den delen , så eftersom min ...

Av Tibblan - 4 februari 2012 13:32


Jo det är en ganska bra dag endå , även fast termometern visade massa minus grader . Men solen lyser ju för fasiken . Så man ska vara glad för det lilla , Och jag är faktiskt lite glad idag , Även om hormonerna spökar i hela kroppen , För idag så...

Av Tibblan - 2 februari 2012 16:39

Ja toppen rubrik tycker jag .. för det stämmer , Inte nog med att man inte har pengar så har man foglossning och skulle behöva ett folossningsbälte men va fasiken jag lever ju eller hur ? Och det är ju huvudsaken , Men nu ska ja inte vara allt för ...

Presentation


Lilla jag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Länkar

Lämna ett litet ord

en liten fråga

Har du hund ?
 Ja , endast en
 Ja två
 Ja fler än 2
 Nej hundar är vridriga
 nej jag har endast kisse
 Ja både hund o katt

Skapa flashcards